6 Monate Hausarrest für Totschlägerin

Frau müßte man sein. Dann wär’ manches leichter. Das Ersticken zum Beispiel. Wenn ich, sagen wir, meine Freundin im Streit mit dem Polster ersticken will, überleg’ ich mir das nicht einmal und auch nicht zweimal, nicht einmal dreimal, nein, mindestens viermal, wenn nicht fünfmal. 8 bis 10 Jahre mindestens fielen ab für mich. Man müßte schon sehr betrunken oder sehr dumm sein, so ein Risiko einzugehen. Außer, wie gesagt, man ist eine Frau. Dann sagt man, er hat mich geschlagen und kriegt nicht einmal 6 Jahre, auch nicht 5 und nicht einmal vier, nein, nur ein halbes. Das man auch zu Hause verbringen kann. Das laß’ ich mir einreden. Da leb’ ich mich auch mal aus. Es ist schließlich eine Erfahrung, die man normalerweise nie machen kann. Immer nur im Fernsehen als Zuschauer, und das ist doch ein bißchen flach, nicht! Vielleicht muß es auch Amerika sein, liebe Damen, ich will keine Versprechungen machen, die sich dann nicht erfüllen. Aber wenn’s eine kann, die so böse dreinschaut wie die, dann muß es einer mit tragischer Leidensmiene auf jeden Fall auch gelingen, kommt mir vor.


Recent Posts

Kategorien

RSS News from Mensactivism

  • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.

RSS Fathers and Families

  • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.

RSS Men’s Rights – Reddit

  • AMA Participation List - Please Read, and respond with concerns or suggestions.
  • (Mods Please Sticky) Australian premiere of the Red Pill documentary will be on in Melbourne
  • Saw these bicyclists in downtown SF
  • Is this not legally domestic abuse and why have the police not gotten involved? We can't allow abuse by one sex to be legitimised as comical while if done by the opposite sex is controlling and coercive.
  • Woman jailed after trying to frame ex for 130 fake crimes including rape
  • Should disparaging and condescending remarks about men made my women be considered hate crime? Constant oppressions such as these infringe on a males right to lead a happy and confident life with out being prejudged by social stereotypes.
  • Wichita nightclub sets "safety-based" male only age requirement to 25.
  • Male college students, time to fight back, join me + file a title 9 complaint against your school.
  • Everything is misogyny! Naked statues of Donald Trump? Misogyny!
  • 4 year old lost his officer father. First day of school an "army of stand-ins" who worked with his dad show him he's not alone. (X-Post r/gifs)

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.